Äntligen!!!!

Hej
Jag och Peter har en tid försökt komma på vem som gör rösten till en reklam på tv. Eller vi visste presic vem det var men kunde inte komma på något han gjort eller hans namn och därför kunde vi inte hitta honom på Internet. Idag var vi på kalas och jag tog upp problemet där. Mina kära släcktingar gav mig många förslag. Tack till er alla för era tips, tänk vad många manliga skådespelare det finns med problemhud. Kan ni komma på någon kvinnlig skådespelare som har samma problem...? 

När jag kom hem från kalaset gick jag direkt in på internet fast beslutsam om att hitta skådespelaren jag sökte och så, efter en liten stund, så hittade jag honom. det var en skön känsla kan jag säga.

Han har bla annat varit med i Sjätte dagen, en tv serie som gick på svt 1999

Vem var det då... Jo namnet (Göran Ragnerstam) säger väl inget direkt med bilderna... visst känner ni igen denna man



kram  


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Ja, det gör vi!

2009-06-13 @ 18:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0