Vardag...

Det gäller att stanna upp och uppskatta det man har. En del dagar blir detta extra tydligt. Dagar när sorg och svårigheter tränger inpå och snuddar vid ens liv. Alla har förhoppningsvis något att värdesätta, något att hålla fast vid som ger mening till ens Liv. Jag känner att jag har mycket att vara tacksam för och är det också. Jag försöker tänka att allt som händer har en mening. Ibland är det lätt att se det, andra gånger tar det lite längre tid men ibland är det omöjligt. Jag är positiv och tror faktiskt att man i viss mån kan påverka sitt liv i olika riktning beroende på hur man ställer sig i olika situationer. Tror man att man ska lyckas är det större risk att man faktiskt gör det än om man tänker tvärt om.

Om man ska översätta detta i bild: 


Ur regn och rusk (om nu detta ska ses som något negativt) kan det komma något vackert.  

 Ha en underbar vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0