Helgen...

Hallå hej

Idag har vi varit så duktiga. Vi har jobbat på huset tillsammans och haft så roligt. Fasiken vad det gör mycket för förhållandet att göra något tillsammans. Mysigt. Idag har jag rivit och kapat brädor till ved och Peter reglat och isolerat. det händer något, vi gör framsteg. Vi fick också besök av en tvivlande Nils (Peters pappa) och nyfikna Inger och Leif (mina föräldrar). imorgon är det pappa och Peter som får ha en mysig dag tillsammans då jag ska spendera lite tid med mamma och gå på samlarmarknad och loppis. Hoppas på fynd. Jag har också hunnit kolla in några andra bloggar. Gå in på bloggtoppen eller bloggportalen där finns många roliga bloggar bland annat av kändisar. 
Här är i alla fall bilder från idag... 




Nu ska vi lägga oss i soffan med täcke från sängen och titta (läs sova) på en film.

Höres...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0