Handla kläder...

Hej
Igår (tisdag) var jag i stan en snabb? runda, skulle komplettera min garderob. Jag tycker det är skönt att gå i stan själv eftersom man då kan bestämma själv hur mycket tid man vill lägga var. Det negativa är att man inte har någon som kan hjälpa en att hämta en annan storlek (och att det inte är så socialt). Ensamvarg som jag är åkte jag alltså in själv och började med Vero Moda och var där en stund. ut och in i provhytten. Väl färdig (ett par byxor och ett linne rikare)

styrde jag mot HM. Jag lastade upp ett stort lass med kläder (två av varje i strl M och L, man vet ju inte hur storlekarna är) och gick till provrummen. Där mötte jag en anställd som informerade mig om att klockan var över 18.00. Oj då, snacka om att ha koll. Jag som så gärna ville ha lite kläder med mig hem att sortera in i garderoberna. Hon var vänlig nog att hänga undan kläderna tills idag. Så efter jobbet ska jag åka in och prova dessa. Jag skulle gärna vilja hinna gå en runda i skogen och så därav inspirationsbilden nedan. Dock tror jag inte solen orkar sig igenom regnmolnen, bara det inte regnar så...



Ha det gött...

Kommentarer
Postat av: annica

Hej :-D

Såg din bloggadress på Facebook så jag kikade in. Vad mycket ni har gjort på huset, är allting färdigt nu? Mycket fina foton. Hoppas allt är bra, kram Annica

2008-10-03 @ 23:27:27
URL: http://annicamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0