Julkalender...

Hej
Har precis kommit hem från att ha simmat, bubblat, bastat och solat. Gissa om jag känner mig duktig och ren haha.
Dessutom Håkan Hellström på tv - kan det vara bättre.

Jag måste visa julkalendern jag håller på att göra till Peter, ja alltså han är min sambo ej mitt barn men i detta fall kan man ju undra. Jag har sytt en påse av en handuk att ha klapparna i. Saken är den att han älskar att öppna paket (vem gör inte det) och jag älskar att överraska och slå in paket. Det är kul att pyssla om någon. Har gjort två år tidigare också men det har blivit så dyrt. Fasiken en 29-åring nöjer sig inte med pennor och suddgummi. Detta året har jag försökt hålla kostnaden nere och har bränt lite musik och beställt lite billigare presenter från Internet. Jag tar gärna emot förslag på billiga presenter. 

  



Det har bara blivit 8 paket än så länge...


Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0