Fredag 21 nov

Hej

Sitter och slöar framför TV´n. Har missat en kvart av Robin, skit med. Bara för tramsiga Idol. Ikväll är Peter hos en jobbarkompis och jag kände inte för att vara social utan för att röja här hemma och så skulle jag måla lite takpanel. Målandet är gjort och nu har jag tittat en stund på Tv och spelat lite tv-spel. Jag köpte en nytillverkat joystick med flera comondore64 spel och har spelat ett av mina favoritspel Mission Impossible. Nu ska jag slå in lite julklappar tror jag för att bara sitta här och titta gör ju ingen glad...


Bräderna är måladel med kvistlack... ja visst är det härligt att integrera hela huset i reniveringen. Jag kunde för en gångs skull i alla fall titta på Tv samtidigt


Joysticken...


Innan idag har Peter gjort plåten på ena kupan.

Har inte orkat klättra in efter vin i möbelbråtet utan hittade en miniflaska på 375 ml och har tryckt i mig den nu. Kanske ska jag sätta mig vid pianot och skapa vilket jag har hört ska gå bättre när man är lite lullig. Jag vi får se hur det blir...

Vinet är inringat höran är synlig...
Hoppas det blir färdigt innan jul så jag kan julpynta

ha det bra

kram Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0