Alla Helgon...

Hej
i fredags följde jag med mamma till kyrkogården. Jag hade skrivit Saknad på två stenar och satt på ett hjärta av bladguld. Den ena la jag på mormor och morfars grav och den andra på farmor och farfars grav. Det blev fint. Jag har en som jag ska lägga på Peters morfars grav ochså. Annars tog vi det lugnt i fredags Peter byggde lite.

I dag är det Lördag och Nisse och pappa är här. Plåtis har vairt här och gjort den sista kupan. Skönt. Det är frost ute, vackdert men kallt. Så klart gick jag ut i morse och förevigade den första frosten...

Klicka på bilderna för att se dem i större format


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Linda!



Vilka fantastiska bilder du tar, det vill jag också lära mig. Jag försöker ivrigt med kameran men är inte riktigt vän med den! Himla kul att se! Hannes och Ebba hälsar tillbaka, det riktigt lös av glädje ur ögonen på dem när de såg bilden på dig!



Kram Malin

2008-11-01 @ 19:25:30
URL: http://www.alstrom-karleken.blogspot.com
Postat av: Jens

Vad fina bilder du tar, syrran! Hoppas det blir fint i huset med det nya taket./Jens

2008-11-02 @ 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0